קולומביאנה ביקורת סרט

Colombiana Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "קולומביאנה":
"סקסי ומותח"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Colombiana
משחק זואי סלדנה, מייקל וארטן, קאלום בלו במאי/ת אוליבר מגטון  
מתח/פעולה
ביקורת סרט לקולומביאנה מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"סקסי ומותח"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.2/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע56.3%
בבית
אחכה לדי.וי.די36.2%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות7.6%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
זואי סלדנה זכורה לטוב כיצורה הכחלחלה ניטירי ב"אווטאר" ואוהורה מסרט ה"סטאר טראק" האחרון. היא במקרה גם נבחרה לאחת הנשים היפות בעולם על ידי מספר מגזינים אמריקאים. חברו אותה לאיש הקולנוע הצרפתי לוק בסון שגם ביים וכתב את סרטי הפעולה המיתולוגים "ניקיטה" ו"לאון" ותקבלו את אחד מסרטי הפעולה הכייפים של התקופה האחרונה. איך חברת ההפצה יכולה לדעת שיש להם ביד הצלחה מסחרית? האולם בהקרנת הצהריים ביס פלאנט לא היה ריק. סלדנה שהתלוננה שמבלבלים בינה לבין השחקנית טנדי ניוטון יכולה להרגע: "קולומביאנה" שהוא גם הסרט הראשון שבו היא מגלמת את הדמות המרכזית וכל הסרט נשען כל כתפיה הדקיקות, הפך אותה באופן רשמי לכוכבת קולנוע מהשורה הראשונה."לאון" ו"ניקיטה" הם סוג של מילות קסם עבור הקהל הישראלי שהפך אותם ללהיטים גדולים אפילו יותר ממה שהיו בארצות אחרות על פני הגלובוס. החיבור בין נשים צעירות כסחניות, סצנות פעולה סוחפות ועלילה אנושית מרגשת הוא שילוב מנצח שרקח איש הקולנוע הצרפתי לוק בסון שגם הפיק וכתב את התסריט לסרט הזה.
הסרט מתחיל כמו "לאון". העלילה מתחילה, איך לא, בעיר הבירה של קולומביה, בוגוטה. קטליה בת ה-10 עדה לרצח הוריה על ידי אנשי מאפיה. אחרי סצנת מרדף מסחררת היא מוצאת מסתור בשגרירות ארה"ב ומשם היא נודדת אל שיקגו ומבקשת מהדוד שלה ללמד אותה להיות רוצחת. חולפות להן השנים וקטליה הופכת למתנקשת מיומנת ובוגרת שרק דבר אחד נמצא בראש מעיניה: לחסל את איש המאפיה שחיסל את הוריה. כאן מתחיל החלק של ניקיטה.בסון הולך על בטוח. הוא משלב את שני סרטיו הפופולארים בעלילה אחת והופך שחקנית אמריקאית יפיפיה לכוכבת קולנוע בינלאומית מהשורה הראשונה. בסון לא ביים את הסרט הזה כמו מרבית סרטיו מהשנים האחרונות אותם הוא רק מפיק. גם הפעם הוא שכר כשרון צרפתי עולה שיעשה את העבודה במקומו. אוליבר מגטון ביים את הסרט השלישי בסדרת סרטי "המשלח" עם ג'ייסון סטטהם. כמו "חטופה" עם ליאם ניסן שהיה להיט גדול בבתי הקולנוע בישראל, וסרטי "מחוז 13" ו"המשלח" שחובבי סרטי פעולה הפכו אותם לסרטי פולחן גם העתיד של "קולומביאנה" מבטיח מאוד מבחינה מסחרית כי הוא פשוט מאוד מספק את הסחורה.
"קולומביאנה" הוא סרט עשוי היטב שמספק בידור מהיר, כייפי ונוצץ לחובבי הז'אנר. סלדנה לא רק יפה היא גם שחקנית טובה ומצליחה להחזיק את הסרט על כתפיה. הרקדנית שהפכה לשחקנית בהחלט יודעת להתנועע והיא מספקת מספר סצנות פעולה מרשימות יחסית לגברת עם גוף כל כך דקיק. "קולומביאנה" הוא בידור קולנועי מושלם לנקות איתו את הראש ולא להרגיש שיצאת מטומטם למרות שכל מי שמכיר את סרטיו של בסון יודע בדיוק מה הוא עתיד לקבל ואולי בשל כך כצופה חובב סרטי פעולה לא יצאתי מאוכזב ואפילו מאוד מרוצה.
קולומביאנה - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: Jason Stathamגיל: 2309/05/2014 12:37:42
8/10אייקון ציון
סרט אקשן נוסחתי ומהנה.8 בסולם statham.
שם: ירדן זמטגיל: 1206/10/2012 13:03:19
9/10אייקון ציון
סרט תותח!! מלא אקשן ופעולה מלא עלילה מעניינת ממליץ לכולם לראות!!!
שם: דב ישראליגיל: 3607/12/2011 10:54:56
7/10אייקון ציון
Colombiana זואי סלדנה היא פצצה,סקסית בטרוף,והיא גם מצליחה להחזיק את הסרט על כתפיה בכבוד רב,סיפור הסרט דיי מטופש אבל מי שאוהב אקשן טוב יהנה ממנו,לראות בלי ציפיות מיותרות.
קישורים
חץ קולומביאנה (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.4ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.2ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.6
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.0
Arthur the King5המרוץ לניצחון של ארתורציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.0
Elioאליאו School of Magical Animals 2בית ספר לחיות מדברות A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט