בית החלומות ביקורת סרט

Dream House Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "בית החלומות":
"געגועים לאירלנד"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Dream House
משחק דניאל קרייג, רייצ'ל וייז, נעמי ווטס, אליאס קוטאס, ג'יין אלכסנדר במאי/ת ג'ים שרידן  
אימה
ביקורת סרט לבית החלומות מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"געגועים לאירלנד"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.2/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע60.6%
בבית
אחכה לדי.וי.די25.8%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות13.6%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
הצפייה בסרט "בית החלומות" היא סוג של תעתוע כי קשה להאמין שהאימג'ים החולפים על גבי מסך הקולנוע הגדול באולם 4 ביס פלאנט בוימו על ידי ג'ים שרידן, האיש שביים סרטים כגון "כף רגלי השמאלית", "השדה", "בשם האב" הוא "באמריקה". נראה שהדעיכה בקריירה של הבמאי האירי הנודע שהרימייק שלו לסרט "אחים" והניסיון האיום שלו לחקות את "8 מייל" בגרסה מביכה עם 50 סנט הגיעה לשיאה בסרט סתמי זה.מילא שרידן, אבל גם שתי הכוכבות של הסרט שבדרך כלל מקפידות לבחור פרויקטים איכותיים מוצאות את עצמן בלב המאפליה. שחקניות מכובדות כמו זוכת האוסקר רייצ'ל וייס והמועמדת לאוסקר נעמי ווטס הסכימו לגלם דמויות משעממות ולא מעניינות. לעומתן דניאל קרייג, שבעקבות ליהוקו לתפקיד ג'יימס בונד הפך משחקן בריטי צנוע ואיכותי לכוכב הוליוודי משמים, חשב שיהיה מעניין לגלם דמות אדם עם בעיות נפשיות מורכבות. השחקן כנראה הופתע לגלות שהתסריט והבימוי לא מאפשרים לא לעשות עם זה יותר מדי.
לכאורה מדובר במותחן פסיכולוגי בכסות של מותחן על טבעי על אדם שמוצא את עצמו במשבר קיצוני וכדי להתגבר על ההתרחשויות הקשות מעברו הוא מעדיף להתעלם מהמציאות וליצור לעצמו עולם אלטרנטיבי שבו האסון שהתרחש בעברו נמחק כלא היה. כמובן שהאירועים מעברו יחזרו לתקוף אותו והוא יצטרך להתמודד עם המציאות.התוצאה היא 90 דקות פלוס עם שחקנים שכיף לבהות בהם ועם עשייה קולנועית ללא תנופה בתסריט טלוויזיוני מביך למדי. באופן מפתיע הסוף המרשים לכאורה שהיה צריך לנעול את הסרט מתגלה כמביך יותר מהסרט עצמו כאשר כל המורכבות שהסרט מתיימר אליה מתפוגגת לתוך מותחן רציחות וקונספירציה ילדותי למדי שמזכיר סרטי טלוויזיה משנות השמונים.
בית החלומות - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: קובסטרגיל: 3224/02/2012 12:24:27
8/10אייקון ציון
סרט מתח טוב אך קצת צפוי מראש ( לפחות האמצע ). 8 בסולם קובסטר
שם: אריאלהגיל: 5221/01/2012 04:33:47
9/10אייקון ציון
בית החלומות – דניאל קרייג אחד מהג'יימס בונדים המוצלחים,המענגים ,בעלי ליהוק משחק יוצא מן הכלל –שמביא לנו את אחד מהסרטים הטובים בליווי צילומי לילה היפהפיים. סרט לא מתוחכם ולא מאתגר מחשבתית,אבל שומר על המתח לכל אורכו . סרט שבהחלט מומלץ לצפייה.
שם: רויטלגיל: 8505/10/2011 18:21:57
8/10אייקון ציון
חברה מרוב שאתם רואים סרטים סף הגירוי שלכם עולה ויורד . הסרט הזה מעולה ,מותח, עשוי ומשוחק והיטב היטב . התסריט יצירתי ומהנה . אני כשהייתי קטנה הייתי הולכת לראות סרט פעם בכמה שנים . וגם היום - לעיתים רחוקות . לכן אני נהנית מהסרטים הרבה יותר מכם שסרט הפך עבורכם למוצר תדיר. אם אתם מחפשים ריגושים - לכו לעשות באנג'י .
קישורים
חץ בית החלומות (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי אימה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.4ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.2ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.6
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.0
Arthur the King5המרוץ לניצחון של ארתורציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.0
Elioאליאו School of Magical Animals 2בית ספר לחיות מדברות A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט