כדור בראש ביקורת סרט

Bullet to the Head Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "כדור בראש":
"חובה למי שמתגעגע לסרטי הפעולה מהאייטיז ולמעריצי סטאלון כמובן"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Bullet to the Head
משחק סילבסטר סטאלון, ג'ייסון מומה, כריסטיאן סלייטר במאי/ת וולטר היל  
מתח/פעולה
ביקורת סרט לכדור בראש מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"האייטיז כאן"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.4/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע55.1%
בבית
אחכה לדי.וי.די40.8%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות4.1%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
הקאמבק של כוכבי סרטי הפעולה משנות השמונים והתשעים נמצא בשיאו. שבוע אחרי "עומד אחרון" - סרט בכיכובו של שוורצנגר - יוצא בבתי הקולנוע הסרט החדש בכיכובו של סילבסטר סטאלון "כדור בראש". "עומד אחרון" בויים על ידי קים ג'י וון, מהבמאים הבולטים והחשובים כיום בדרום קוריאה ובזירה הבינלאומית בכלל. לעומתו נראה שסטאלון יודע בדיוק מה הקהל שלו רוצה לראות וזה לא סרט מגניב שמבויים על ידי במאי קוריאני, אלא סרט מיושן שנראה כאילו יצא מהאייטיז ולכן למשימת הבימוי נשכר וולטר היל. אם השם נשמע לכם מוכר, מדובר בבמאי של "48 שעות" עם אדי מרפי וניק נולטה ו-"מפגש לוהט" עם שוורצנגר. היל, במאי בינוני שמאז המיני סדרה Broken Trail ב 2006 היל לא עסק בבימוי, מפתיע ומספק את הסחורה.עלילת "כדור בראש" מבוססת על נובלה גראפית מאת אלכסיס נולט ועומדת בסטנדרטים הבסיסיים שהצופים המסורים לז'אנר מצפים להם. ג'יימס בונומו הוא רוצח שכיר שנשכר עם שותפו לחסל שוטר לשעבר שהפך לעבריין הסוחט מיליונר מושחת המתכנן להשתלט על נכסי נדל"ן בניו אורלינס בדרכים לא כשרות. אחרי עבודת החיסול הוא ושותפו מגלים שהם נפלו בפח ונמצאים על הכוונת של אותו מיליונר ושותפיו הרצחניים. אחרי ששותפו נרצח הוא נאלץ לשתף פעולה עם בלש משטרה צעיר (Sung Kang מסרטי "מהיר ועצבני"), שמגיע מוושינגטון ומנסה לחשוף מי עומד מאחורי הרצח של שותפו לשעבר.
עוד בדמויות, שחקנית טלוויזיה שולית כבתו של סטאלון, כריסטיאן סלייטר כעורך דין מושחת נראה מסומם מתמיד, אדביסי מ "אוז" קופץ לביקור כבוס מרושע ואפילו קאל דרוגו מ"משחקי הכס" / "קונן הברברי" בגרסתו הכושלת נוכח כאן. יש עוד כל מיני פרצופים מוכרים מסדרות טלוויזיה שונות אבל אין טעם וצורך למנות את שמותיהם של השחקנים.הסרט שואף להיות פילם נואר ומשתמש בהמון Voice Over של סטאלון המסביר לנו מה מסתובב לדמותו בראש ובכלל מה אנחנו רואים על המסך. כנראה יוצרי הסרט מתארים לעצמם שהקהל שעתיד לרוץ לסרט הזה סובל ממנת I.Q נמוכה במיוחד. ניו-אורלינס מצטלמת נפלא בלילות. הסרט בכלל מצטיין בלוק מיושן המצולם בקפידה כאילו הוא באמת בויים באייטיז ולא בשנת 2012. קשה למצוא שחקן אחד שבאמת גילם דמות עם עומק בסרט הזה. נראה שכולם גילמו דמויות בעובי קרטון, רדודות אך מבדרות. אפילו הטקסטים שהם מדקלמים נפלא נאמרו באלפי סרטים אחרים. מקוריות ואינטליגנציה זה לא משהו שאפשר למצוא בסרט הזה, אבל למען האמת מי באמת מחפש? הרי באנו לראות מכות.
"כדור בראש" יוצא לבתי הקולנוע בתחילת 2013, צולם בשנת 2012 אבל הרוח של שנות ה-80 שורה עליו. מהבחירות המוסיקליות, דרך העלילה השבלונית, הנוכחות של סטאלון וגם הבמאי שמספק את הסחורה המתבקשת בסרט מסוג זה. לסיכום, מי שמחפש סרט פעולה עכשווי עם מועמדויות לאוסקרים, עריכה מדליקה, תסריט מתוחכם וכוכבי קולנוע לוהטים שילך ל"ג'אנגו ללא מעצורים". מי שרוצה לקבל מנה מרוכזת של טראש קלאסי סטייל שנות ה-80 בכיכובו של סילבסטר סטאלון – רוצו עכשיו.
כדור בראש - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: Jason Stathamגיל: 2317/09/2014 23:31:15
7/10אייקון ציון
כדור בניחוח שנות ה-80. סרט אקשן טוב טיפוסי של סטאלון לטעמי מעט כבד לא סרט גדול אך אך התוצאה הסופית טובה ומנהנה .7 בסולם statham.
שם: אלירןגיל: 2005/11/2013 21:24:49
10/10אייקון ציון
אקשן מעולה ועשוי היטב עם שלל שחקנים ענקיים ומוכשרים כמו סילבסטר סטאלון מאוד נהנתי!!
שם: דב ישראליגיל: 3709/06/2013 15:59:17
6/10אייקון ציון
Bullet to the Head מתנקש במקצועו שחובר לבלש שעובד לפי הספר כדי לחסל את הרוצח האכזרי של השותף שלהם לשעבר...אקשן בינוני,עלילה חלשה,לראות רק אם ממש אין משהו אחר,סרט דיי חלש.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.4ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.2ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.6
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.0
Arthur the King5המרוץ לניצחון של ארתורציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.0
Elioאליאו School of Magical Animals 2בית ספר לחיות מדברות A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט