שכנים ביקורת סרט

Neighbors Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "שכנים":
"מרגע לרגע הסרט הזה הופך ליותר ויותר מצחיק"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Neighbors
משחק זאק אפרון, סת' רוגן, דייב פרנקו, רוז ביירן במאי/ת ניקולס סטולר  
קומדיה
ביקורת סרט לשכנים מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"קורע מצחוק"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
6.9/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע64.8%
בבית
אחכה לדי.וי.די30.1%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות5.1%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
הבמאי/תסריטאי ניקולס סטולר הוא אחד האנשים שאחראים להצלחת הקאמבק של "החבובות". הוא גם ביים וכתב את הקומדיות: "קח את זה כמו גבר", "עד החתונה זה יעבור" ו "Get Him to the Greek". הפעם הוא מתפקד על הבימוי ולראשונה הוא משתף פעולה עם אחד השחקנים הקומיים המצליחים של תקופתנו סת' רוגן (הדייט שתקע אותי, אננס אקספרס, סוף.). התוצאה היא קומדיה שנונה ועשויה היטב שנעה בין רגעי סלפסטיק מופרעים לרגעים שנונים מפתיעים. דווקא כוכב הבנות המחוטב ואטום המבע זאק אפרון מצליח במספר רגעים לשדר פגיעות שמעניקה לדמותו עומק ומורכבות מפתיעים. המפגש בין שני ההפכים - היהודי השמנמן השעיר והטווינק הנוצרי החתיך הופכים את הסרט לחוייה קולנועיות מבדרת מוצלחת.העלילה המשעשעת עוקבת אחרי זוג צעיר, הורים לתינוקת מתוקה להפליא, שרוכשים לראשונה בחייהם בית פרטי משפחתי מקסים בפרבר ירוק ושקט. להפתעתם השכנים החדשים שעוברים לגור בבית הסמוך הם חברי אחוות סטודנטים, עם מנהיג שהלימודים פחות מעניינים אותו אבל מסיבות פרועות הם סם החיים שלו. השכנות החדשה מתחילה ברגל ימין והזוג שכבר שכח מה זה בילוי מוצלח נהנה מהמסיבה הראשונה שנערכת בבית האחווה הסמוך. כשבלילה למחרת נערכת עוד מסיבה, הזוג חייב את השקט שלו - מה שמוביל למלחמה על הבית.
הכימיה בין סת רוג'ן ורוז ביירן (מסיבת רווקות) מוצלחת במיוחד. ביירן מתגלה כשחקנית קומית נהדרת והסרט הזה עושה שימוש מוצלח מאוד בתדמית החיצונית שלה המשדרת בעיקר לחץ ואופי מאוד לא משוחרר. רוגן הוא שחקן קומי פיסי מעולה אבל הוא גם בעל אופי כובש לבבות. ישנן אפילו מספר סצנות שביירן מצליחה לגנוב את ההצגה בקלות מפתיעה.זאק אפרון שהפך לכוכב בעקבות סרטי "היי סקול מוזיקל" והמיוזיקל "היירספריי" מנסה בשנים האחרונות להתנער מתדמית כוכב סרטי הנעורים עם שרשרת של תפקידים לא שגרתים כולל סצנת השתן והריקוד בגשם בתחתונים לבנות לצידה של ניקול קידמן בסרט "העיתונאי". הבמאים עושים בעיקר שימוש בגופו הבנוי לתלפיות אבל שוכחים להשתמש בו כשחקן ונראה שיש משהו שברירי ומפתיע בשחקן המסוקס שלקראת סוף הסרט בכמה מהסצנות האחרונות מצליח לשחרר איזשהי מלנכוליה מפתיעה.
"שכנים" הוא בעיקר מוצר צריכה קומי הוליוודי מבדר ועשוי היטב הפונה לקהל צעיר שרוצה לצפות בסת' רוגן המושפל ללא הפסקה לאורך כל הסרט. אבל הסרט הזה בעיקר ידבר לקהל קצת יותר בוגר של זוגות צעירים בסוף שנות העשרים תחילת השלושים לחייהם. כאלו שיש להם תינוק ראשון, משכנתא על הדירה ובעיקר עסוקים בלעבוד סביב השעון כדי לממן את ההוצאות הגבוהות. זוגות שאין להם ממש זמן לצאת לקולנוע או לצאת בכלל, בדיוק כמו גיבורי הסרט. לכן לסרט הזה מובטח עתיד מבטיח לא רק בקופות הקולנוע אלא גם בערוצי ההשכרה בנטפליקס או Itunes. אותם זוגות עומדים להתמוגג ממנו ברגע שהתינוק שלהם ירדם.
שכנים - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: nofiגיל: 2225/03/2015 10:51:52
8/10אייקון ציון
סרט קומדיה מצחיק מאוד היו כמה קטעים שהיו יכולים לוותר עליהם... אבל למי שאוהב קומדיה סרט טוב!
שם: ערךגיל: 2404/09/2014 23:54:07
7/10אייקון ציון
מצחיק, אבל לא מספיק. עוד סרט לחובבי ההומור של סת'' רוגן, כמוני. אבל גם לנו הוא לא היה מספיק, במיוחד לאחר שהוא הציב רף גבוה (מאוד) בסרט "סוף".
שם: ברקוגיל: 1221/08/2014 12:02:37
1/10אייקון ציון
סרט מטומטם ולא מתאים לילדים
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
הכפיל The Fall Guy חדש 2024
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.4ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.2ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.6
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.0
Arthur the King5המרוץ לניצחון של ארתורציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.0
Elioאליאו School of Magical Animals 2בית ספר לחיות מדברות A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט