לא דופקות חשבון ביקורת סרט

The Banger Sisters Movie Review

תמונת כתביגאל קולוף על "לא דופקות חשבון"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר The Banger Sisters
משחק ג'פרי ראש ,גולדי הון ,סוזן סרנדון ,אריקה כריסטיאנסן במאי/ת בוב דולמן  
קומדיה
ביקורת סרט ללא דופקות חשבון מאת יגאל קולוף | מבקר
ציון המבקר
""
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.3/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע
בבית
אחכה לדי.וי.די
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
הסרט "לא דופקות חשבון" מגולל את סיפורן של שתי גרופיות של כוכבי רוק, ויני (סוזן סרנדון) וסוזט (גולדי הון) אשר בסוף שנות השישים נהגו לפקוד בקביעות את מיטתם של כוכבי רוק גדולים, ואשר לאחר מכן נפרדו דרכיהן. ויני הפכה לאשה חמורת סבר, אם לשתי ילדות ורעיה נאמנה. סוזט, מאידך, נשארה טיפוס רוקיסטי וחופשי. בשעת מצוקה כספית, סוזט נזכרת בחברתה משכבר הימים, ממנה לא שמעה כבר למעלה משני עשורים, והיא פוצחת במסע לעבר חברתה, תוך שהיא אוספת סופר תמהוני (ג'פרי ראש) ומתבודד.הדמויות של ויני וסוזט נבנו בהשראת שיר שכתב ג'ים מוריסון, סולן להקת הדלתות, האומרות "ליל קיץ אחד, בעת טיול לאורך המזח, פגשתי שתי בחורות צעירות, שמה של הבלונדינית היה חופש, ושמה של הבחורה הכהה, אחריות". כך גם בסרט, חופש (סוזט) נשארה בעולם הרוקנ'רול, בעוד אחריות (ויני) התחתנה והסתדרה בחיים.
הסרט אינו מסעיר. רחוק מכך, אולי הוא אפילו משעמם במידת מה וחסר משמעות של ממש. הצופה ממתין להתרחשות אמיתית שתקרה על המסך, אבל זו מבוששת לבוא, וההמתנה מתישה את הצופה. עם זאת, הסרט נשען, לגמרי לא רע, על משחק טוב מאד של הדמויות הראשיות ועל מערכות היחסים ביניהן. גולדי הון, שבכל יום מצוי הנה שחקנית מאוסה עליי, מצליחה דווקא כאן לעשות תפקיד מקסים ולא מוגזם מדי, תוך שהיא משאירה את המניירות הרגילות שלה מאחור, וטוב שכך. ג'פרי ראש נותן כאן הופעה שונה מעט, מחויכת ומפויסת יותר, מבסרטיו האחרונים. דווקא סוזן סרנדון מעניקה הרגשה של פיל בחנות חרסינה, אם כי גם משחקה ראוי בהחלט.האם ללכת ל"לא דופקות חשבון" בקולנוע? זו שאלה של סדר עדיפות. בתקופה בה הוא יוצא לאקרנים, עולים לא מעט סרטים ראויים ומעניינים, והדבר פוגם באטרקטיביות שלו. יתרה מכן, זהו סרט שהמסך הקטן בהחלט יכול למצות ממנו בידור קליל וחביב, ועל כן אולי להמתין לגרסת הדי.וי.די. בכל אופן, הבחירה בידכם.
לסיכום: משחק טוב של גולדי הון וג'פרי ראש. אפשרי. 6 בסולם יגאל.
לא דופקות חשבון - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: תמי בינסוןגיל: 2314/03/2003 17:50:53
4/10אייקון ציון
סרט הכי מטפוש שראיתי .... ציפיתי מאחת כמו גוליד הון וסוזן מה שמה.....לסרטים קצת יותר טובים ויפים!!!!
שם: ש.ל.גיל: 2229/11/2002 17:14:38
8/10אייקון ציון
סרט מקסים... אמנם זה קצת מגוחך שגולדי הון וסוזן סרנדון (בנות 57 ו- 56!) מתלבשות בבגדי עור, אבל יחסית לשנים האחרונות- הן מעולם לא נראו טוב יותר. סרט אופטימי וכייפי, ולמרות שהתקציר נשמע דבילי- הסרט עצמו לא דבילי בכלל. הכי אהבתי את הסצינה בה מטפסות השתיים על הגשר שעליו הצטלמו לפני 20 שנה, כדי להראות שהן עדיין יכולות, אבל היום, במקום "נגמרה המלחמה", כתוב שם: "Got Milk?" יענו כמה שלא ננסה, הזמנים השתנו. אבל לא צריך לקחת את זה יותר מדיי קשה, לפי הסרט. ועוד לא הזכרתי את הבדיחות, שרובן שנונות ומתוחכמות... בקיצור, שווה.
שם: niki gatגיל: 99916/11/2002 15:30:37
9/10אייקון ציון
זה סרט טוב אני נהנתי מזה אבל אני מעריצה את השחקניות וכל חיי חיכיתי לזה
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
הכפיל The Fall Guy חדש 2024
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.4ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.2ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.6
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.0
Arthur the King5המרוץ לניצחון של ארתורציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.0
Elioאליאו School of Magical Animals 2בית ספר לחיות מדברות A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט