זולנדר 2 ביקורת סרט

Zoolander 2 Movie Review

תמונת כתבנתן ליכטר על "זולנדר 2":
"נקודת השפל בקריירה של בן סטילר"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Zoolander 2
משחק בן סטילר, אוון ווילסון, וויל פארל, פנלופה קרוז, בנדיקט קמברבאץ' במאי/ת בן סטילר  
קומדיה
ביקורת סרט לזולנדר 2 מאת נתן ליכטר | מבקר וכתב קולנוע
ציון המבקר
"גרוע ומביך"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
4.4/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע42.1%
בבית
אחכה לדי.וי.די39.5%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות18.4%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
סצנת הפתיחה של "זולנדר 2" היא מימוש הפנטזיה של שונאי כוכב הפופ המושמץ בעולם ג'סטין ביבר. ייאמר לזכותו שיש לו הומור עצמי וזה די נחמד לגלות זאת, אז כמו שאפשר להבין כבר מהטריילר - ג'סטין ביבר נרצח. זהו הקטע הטוב ביותר בסרט ומפה והלאה הוא רק הולך ומתדרדר."זולנדר" הראשון הפך עם השנים לסרט קאלט, באופן אישי, אני לא מבין למה. 15 שנים אחר כך, בן סטילר, הזקוק בדחיפות לשיקום קריירה אחרי שורה של סרטים כושלים, החליט לביים סרט המשך. אם אתם נמנים בין מעריצי הסרט הראשון, אז תכינו את עצמכם לאכזבה גדולה. 5 שנים של כתיבת התסריט לא עזרו והתוצאה היא ש"זולנדר 2" לא רק הרבה יותר גרוע מקודמו, אלא שהוא גם סרט מביך שמבזה כמה שחקנים, מעצבי אופנה וזמרים מוערכים.
הדוגמן הטיפש בעולם דרק זולנדר (בן סטילר) מתחיל את הסרט בנקודת הנמוכה ביותר בחייו. הוא הגלה את עצמו לשממה קפואה בגלל השתלשלות אירועים מצערת: אשתו מתה במהלך קריסת מוסד ללימוד קריאה, מוסד שהוא תכנן וברוב טיפשותו בנה בדיוק מאותם החומרים שהיה בנוי הדגם. באותה קריסה, נפצע גם חברו הדוגמן - הנזל (אוון וילסון). לאחר מות אשתו, זולנדר התגלה כאב כושל ולכן שירותי הרווחה לקחו את בנו ממנו והעבירו אותו לבית יתומים ברומא.העלילה של זולנדר היא די טיפשית, אפילו יותר טיפשית מהדוגמן עצמו. התסריט נבנה כמו מגדל בוץ מבלי שום היגיון עלילתי: זולנדר מוזמן לתצוגת אופנה ביחד עם הנזל. למרות שפרש, הוא מסכים לקחת על עצמו את התפקיד במטרה להוכיח לשירותי הרווחה שהוא אב מפרנס ובכך לקבל בחזרה את החזקה על בנו. תוך כדי הניסיון שלו להצליח במשימה ברומא, הוא מגלה שישנה מזימה שקשורה לבנו ולא רק שהוא צריך להחזיר אותו לחזקתו אלא גם להציל את חייו.
המון זמרים, שחקנים ומעצבי אופנה לוקחים חלק בסרט. חלקם למשך כמה סצנות, אחרים מופיעים לכמה שניות. בכל מקרה, כולם, כולל בנדיקט קאמברבאץ' בתפקיד דוגמן נטול זהות מינית, מבזים את עצמם עד כדי כך שנוצר החשק לעצום את העיניים. יותר מכולם ריחמתי עם פנלופה קרוז.אין ב"זולנדר 2" שום רגע מצחיק. למעשה לצחוק מהסרט הזה יכול להיות מביך בדיוק כמו להפליץ בטעות בציבור מרוב שהוא טיפשי ומזלזל בקהל הצופים שלו. יש בו רגעים טיפשים יותר וטיפשיים פחות. הסרט פשוט מביך לצפייה. אם אתם מצפים לכך שדרק זולנדר יהיה טיפש מוצלח כמו לויד "מטיפשים בלי הפסקה", קלי בנדי מ"נישואים פלוס" או ג'ואי מ"חברים", פשוט תפסיקו לצפות. דרק והנזל הם טיפשים נטו וכל קשר בין הומור לדמויותיהם הוא מקרי בהחלט. למשל מילא שהפרטנרים לאורגיה של הנזל הם לוחם סומו וגור היפופוטם (אל תדאגו, האורגיה לא מצולמת) אבל איך מישהו שעבר את גיל 5 אמור לצחוק מבדיחה על כך שגבר נכנס להריון אחרי אורגיה?"זולנדר 2" הוא לא רק אחד הסרטים הכי גרועים שנראו על המסך הגדול בעשור האחרון אלא הוא ללא ספק הסרט הגרוע ביותר של בן סטילר. סטילר השתתף בעבר בלא מעט קומדיות טיפשיות שאפשר ליהנות מהן אם משאירים את המוח בכניסה לאולם, אבל לפחות היה להן תסריט הגיוני וכמה בדיחות שעבדו. ב"זולנדר 2" שום דבר לא עובד ולאורך כל הצפייה הרגשתי כאילו אני צופה בסרט שנכתב על ידי ילד בכיתה א', ולא תלמיד מוצלח במיוחד.
זולנדר 2 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: .MOR Rגיל: 1405/07/2017 01:59:45
3/10אייקון ציון
סרט עלוב וגרוע במיוחד !!! השחקנים סבירים והצילום מעולה אבל הפס-קול בינוני, הבדיחות לא מצחיקות בכלל, הדיאלוגים טיפשיים וילדותיים במיוחד והתסריט והעלילה עילגים, זוועתיים ונוראיים ביותר. בקיצור, לא לראות בשום פנים ואופן !!!
שם: nanaגיל: 2817/05/2016 22:42:36
5/10אייקון ציון
כל כך הרבה פוטנציאל לא ממומש. הראשון היה פשוט סרט מצחיק וכיפי בלי הפסקה עם הופעות מבריקות של כל הקאסט+ דיאלוגים שנונים בטירוף והומור מופרע וקורע מצחוק, אך זה פשוט מיותר ומאכזב, כנראה שיש יותר הופעות אורח של מפורסמים מאשר בדיחות מצחיקות, שלא תבינו לא נכון יש בסרט הזה כמה בדיחות מצחיקות אך הם מאוד מעט ורובן עוסקות בתרבות האמריקנית העכשווית מה שאומר שעוד 5 שנים לא יבינו אותם(רוב הבדיחות המצחיקות באמת הם לקראת סוף הסרט וכמובן וויל פארל אומר אותם). בקיצור אם אהבתם את הראשון אז תצפו בזה כי כנראה שלא תפספסו את זה אם אהבתם את הראשון אך רק שתדעו שאתם מאוד תתאכזבו.
שם: shayeגיל: 3530/03/2016 16:02:43
3/10אייקון ציון
הסרט פשוט גרוע בדיוק כמו הראשון אם לא יותר. אם אהבתם את הראשון תהנו גם בשני. אם חשבתם שהראשון גרוע ואולי השני השתפר ? אז זהו שלא. אותו עקרון בדיוק. הומור זול משחק ממוצע . בקיצור ביזבוז זמן !
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
הכפיל The Fall Guy חדש 2024
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.4ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.2ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.6
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.0
Arthur the King5המרוץ לניצחון של ארתורציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.0
Elioאליאו School of Magical Animals 2בית ספר לחיות מדברות A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט