המתים המהלכים: עונה 6, פרק 12

The Walking Dead 6 Series Review

תמונת כתבישראל גת על "המתים המהלכים: עונה 6, פרק 12":
"פרק שמספק את הסחורה רק בחלקו"
פוסטר The Walking Dead 6
משחק אנדרו לינקולן  נורמן רידוס  סטיב יון  לורה כהן  
אימה
ביקורת סדרה להמתים המהלכים: עונה 6, פרק 12 מאת ישראל גת | מבקר טלוויזיה
ציון המבקר
"איפה ניגן?"
דירוג הגולשים
ראית את הסדרה? העבר/י את העכבר ודרג/י!
9.1/10
?
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
אז השבוע הסתבר, ולא בפעם הראשונה, ש"המתים" טובה הרבה יותר בסצנות שכוללות פעולה או אינטנסיביות גבוהה. היא די צולעת כשמדובר בסצינות של בניית סיפורים או העמקת דמויות. זו לא חדשה טובה עבור סדרה שעובדת על תקציב לא גדול במיוחד, המתים היא לא בדיוק “משחקי הכס”. אני מנחש שסופה של הסדרה עוד רחוק מאוד: היא לא מפסיקה להרוויח כסף עבור הרשת, יש לה עוד מספיק חומר מקור להישען עליו, אבל בשלב מסוים זה יהפוך לשגרה שחוזרת על עצמה.החצי הראשון של הפרק השבוע, עד להגעת החבורה שלנו למתחם של "המושיעים", היה ממש משמים. קארול וטובין הם לא חדשות מרעישות. הניסיון לפתח את הדמות של קארול למעין דיאנה 2 לא ממש צולח כרגע. טארה ודניס אנמיות קצת, אייברהם הוא קריקטורה, מורגן וייסורי המצפון שלו פשוט מעצבנים וגם גלן, מגי ומישון לא תרמו שום דבר להתקדמות העלילה.
שני הרגעים שבכל זאת ראויים לציון והפגינו סוג של כתיבה טובה היו הסצנה שבה אייברהם אומר לרוזיטה: "כשהכרתי אותך חשבתי שאת האשה האחרונה בעולם, מתברר שאת לא!" והסצנה שבה טארה מתוודה על זה ששיקרה לדניס. את הווידוי היא משמיעה באזני הכומר גבריאל ובאזני ... ישו. זה קומי אפילו בלי להתכוון.ואז מגיע החלק השני של הפרק, הפריצה למתחם "המושיעים", ההרג של האנשים הישנים, הקרב שמתפתח ובסופו של דבר גם הסיום המפתיע והעוגן לפרק הבא. במהלך הקרב אנחנו מגלים שתי עובדות מפתיעות: קודם כל מתברר שגלן לא הרג עד היום אף אדם חי. מוזר, ולא מתאים לדמות שלו אבל אני סומך על היוצרים ואני מניח שהם לא היו מפשלים בפרט עלילה שכל מעריץ עם גישה לויקיפדיה יכול לבדוק ולהפיל אותם. הפרט השני, הכמעט בלי מורגש, הוא סימן השאלה הגדול לגבי הכומר גבריאל: ה"מושיע" שגבריאל הורג מזהה אותו ורומז על שהעבר של הכומר הטוב כנראה לא לגמרי תואם את הסיפורים שלו.
אבל השאלה הגדולה שלאט לאט מתייצבת מעל כל הפעולה הזו היא למה זו הייתה הבחירה של ריק והחבורה? ממתי הפכו הניצולים שלנו לשכירי חרב שיוצאים לצוד אנשים חיים אחרים רק על סמך המילה של אנשי "ראש הגבעה"? האם קארול היא המוות הגדול הבא? כרגע זה נראה הימור עם אחוזים די טובים מאחר ומגי כנראה לא תמות כי ההיריון שלה מגן עליה. ומתי נזכה כבר לראות את ניגן?
המתים המהלכים 6 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסדרה? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: עמיגיל: 3614/02/2016 14:12:38
9/10אייקון ציון
מסכים עם כל מילה. איפושהו, רמת הציפייה לחצי השני של העונה היא הכי נמוכה מכל העונות עד כה. המוות כביכול של גלן היה אחזרי ומדכא , אבל החזרה שלו לחיים איפושהו הייתה מדכאת יותר כי היא ביטלה את סערת הרגשות והחזירה אותנו לשגרה, והשגרה מתחילה להמאס
קישורים
חץ המתים המהלכים 6 (עמוד סדרה)
ביקורות נוספות של סדרות אימה
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies4מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
American Fiction5מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 4.2
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט