רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: הווידוי של קווין ספייסי וארמי האמר מגיב להאשמות

מדור חיים ב Seret
חיים ב-Seret: הווידוי של קווין ספייסי וארמי האמר מגיב להאשמות
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים של מישאל רוברט: ""אנשים קראו לי קניבל" - ארמי האמר מגיב על ההאשמות נגדו, "> משבר ביחסים? בן אפלק נצפה מבלה עם האקסית, נואה שנאפ ("דברים מוזרים") סולק ממועדון לאחר שהשתכר וקווין ספייסי חושף שהוא בחובות של מיליוני דולרים
ארמי האמר מגיב על ההאשמות נגדו

לפני כשלוש שנים נחשפו האשמות קשות נגד השחקן ארמי האמר, מפי מספר נשים שונות. עדויות רבות התפרסמו, לצד שיחות ותמונות שנשלחו מהאמר אל אותן נשים, שמתארות את האמר כקניבל ואלים. השחקן האמריקאי, בראיון נדיר מאז התפוצצות הפרשה, הגיב להאשמות החמורות בפודקאסט עם השם ההולם, ״לקחים כואבים״.

"מה שזה לא היה שאנשים אמרו עליי, מה שלא קרה, אני עכשיו במקום בחיי שבו אני אסיר תודה על כל חלק מהם. למעשה, אני עכשיו נמצא במקום שבו אני ממש מודה על זה כי המקום שבו הייתי בחיי לפני שכל הדברים האלה קרו לא עשה לי טוב. אף פעם לא הרגשתי מסופק, אף פעם לא היה לי מספיק, אף פעם לא הייתי במקום שבו הייתי מרוצה מעצמי, שהייתה לי הערכה עצמית. אף פעם לא ידעתי איך לאהוב את עצמי".

כזכור, החלק מההודעות האמר טוען בפני הנשים כי הוא יאכל אותן, ובאחת מההודעות כתב ״אני מאה אחוז קניבל, אני רוצה לאכול אותך״. ארמי מכחיש את היותו קניבל בראיון, וטען כי הוא מעולם לא באמת אכל אף אחד: "אנשים קראו לי קניבל כאילו אכלתי אנשים. מה??? אתה יודע מה אתה צריך לעשות כדי להיות קניבל? אתה חייב לאכול אנשים!".

הוא גם דיבר על תקופה אפלה נוספת בחייו, לאחר הפרידה (ולבסוף הגירושים) מאשתו, אליזבת׳ צ׳יימברס: "היו הרבה רגעים שחשבתי שאני לא יכול לסבול את זה יותר. עמדתי על החוף, הסתכלתי על הים ופשוט התחלתי לשחות. שחיתי הכי רחוק שאפשר ופשוט נעצרתי. זה היה ניסיון התאבדות - אבל אמרתי שאני לא יכול לעשות את זה לילדים שלי".

ארמי הוא נינו של איל הנפט היהודי, ארמנד האמר, ושיחק במספר הפקות מוכרות, ביניהן ״הרשת החברתית״, ״קרא לי בשמך״ ו״מלון מומבאי״. בשנת 2010 הוא נישא, כאמור, לצ׳יימברס, והשניים הביאו לעולם שני ילדים. בשנת 2023 הם התגרשו. מאז שנת 2021, לאחר שההאשמות פורסמו, הוא הפסיק לשחק בהוליווד, והסרט האחרון שבו השתתף היה ״מוות על הנילוס״, שיצא בשנת 2022.



משבר ביחסים? בן אפלק נצפה מבלה עם האקסית שלו

בשבועות האחרונים הוליווד רוחשת ומלאה בשמועות על משבר זוגי בין בן אפלק וג'ניפר לופז, ופרידה שהולכת ומתקרבת. בחודש שעבר אפלק נראה ללא טבעת הנישואים שלו, כאשר יום אחר כך חזר לענוד אותה. על רקע השמועות, לופז משדרת עסקים כרגיל, ובירכה את אפלק לכבוד יום האב שהתקיים ביום ראשון האחרון. לופז פרסמה סטורי בחשבון האינסטגרם שלה, עם תמונה של אפלק, וכתבה: ״הגיבור שלנו, יום האב שמח״.

במקביל, אפלק נצפה באותו יום ראשון דווקא עם האקסית שלו, השחקנית ג'ניפר גארנר. צלמי הפפראצי תפסו את גארנר מחכה לאפלק מחוץ לביתו, כאשר לא ברור מה עשתה שם או מה קרה אחר כך. נזכיר שהשניים היו נשואים במשך 13 שנה, ולהם שלושה ילדים יחד. הסבר הגיוני הוא שהמפגש בין השניים היה בנוגע לילדים, למרות שהם לא נראים בתמונות. כך או כך, התמונות רק מעלות את חשש המעריצים של בניפר כי טיב היחסים שלהם לא כשהיה.

נואה שנאפ סולק ממועדון לאחר שהשתכר

כוכב הסדרה ״דברים מוזרים״, נואה שנאפ, סולק במוצאי השבת האחרונה ממועדון לילה בניו יורק, לאחר שהשתכר והתנהג באלימות כלפי חלק מהמבלים. לפי אתר הרכילות "Page Six" הכוכב בן ה-19 השתכר עם חבריו במועדון למרות שהוא קטין, דרש מלקוחות שייתנו לו לשתות מהאלכוהול שלהם, וכאשר סירבו הפך ל״אלים״. שנאפ סולק מהמקום בכוח בסביבות השעה אחת וחצי בלילה, ועדי ראייה טענו כי נראה שהיה לו קשה לעמוד, והוא עזב זמן קצר אחר כך. הכוכב עדיין לא הגיב על התקרית.

שנאפ התפרסם בזכות השתתפותו בסדרה המצליחה של נטפליקס, ״דברים מוזרים״, מאז שנת 2016. השחקן היהודי, שהגיע פעמיים לביקור בישראל, הביע תמיכה פומבית במדינה שלנו, כאשר פרסם פוסט בחשבון האינסטגרם שלו לאחר אירועי השביעי באוקטובר: "כיהודי אמריקני אני מפחד על אחיי ואחיותיי בישראל שהותקפו באופן חסר היגיון על ידי חמאס. אני שבור לב מהרצח הברוטלי של ילדים חפים מפשע, נשים וחיילים שנלחמים כדי להגן על עצמם. או שאתם תומכים בישראל או שאתם תומכים בטרור". בנוסף לכך, הוא נצפה פעמים רבות לובש חולצות עם כיתובים פרו-ישראליים.

לאחר הפוסט הנוקב, ירדו לשנאפ שניים וחצי מיליון עוקבים, והוא ספג קללות ונאצות רבות. רבים אף דרשו לפטר אותו מן הסדרה, מה שגרם לו לסייג את דבריו: "אני מרגיש שהמחשבות והאמונות שלי לא הובנו נכון. אני רק רוצה שלום וביטחון לכל האנשים התמימים שנפגעים מהקונפליקט הזה. ערכתי הרבה דיונים פתוחים עם חברים ממוצא פלסטיני, אלה היו שיחות חשובות מאוד ולמדתי מהן הרבה. אחת מהמסקנות שהגעתי אליהן היא שכולנו מייחלים לאותם דברים: שהאנשים התמימים שעדיין מוחזקים בשבי בעזה יחזרו למשפחות שלהם וגם הפסקת אובדן החיים של חפים מפשע בעזה. אני נגד הרג של אנשים תמימים באשר הם, ומקווה שגם אתם".



קווין ספייסי חושף שהוא בחובות של מיליוני דולרים

לפני למעלה מחודש עלתה לאוויר הסדרה ״קווין ספייסי נחשף״, המציגה עדויות של עשרה גברים המתארים את ההטרדות או התקיפות המיניות שחוו מצידו של השחקן האמריקאי. התוכנית עוררה הדים, בעיקר בשל העובדה שספייסי נמצא זכאי במשפט שהסתיים בקיץ האחרון.
כעת, ספייסי ארך ראיון מקיף, של כשעה וחצי, עם העיתונאי הבריטי פירס מורגן, וחשף פרטים מעניינים על חייו ועברו. החלק הבולט מהראיון היה כאשר מורגן שאל אותו, ״איפה אתה גר?״ בשלב הזה, ספייסי פרץ בבכי, ואמר כי ביתו בבולטימור עוקל על ידי הבנק. מורגן המשיך ושאל אותו על מצבו הכלכלי, והשחקן הודה כי הוא במצב כלכלי לא טוב, ושהוא נמצא בחובות של מיליונים בעקבות הוצאות המשפט.

לגבי התוכנית שבה הופיעו עדויות מעברו, כולל עדות של אחיו, הוא רמז מספר פעמים שערוץ 4 הבריטי שילם למשתתפים כדי להמציא עליו סיפורים, או כדי להגזים: "אני לא יודע למה ערוץ 4 עדיין לא אמר לציבור הבריטי אם הם שילמו לאנשים האלה", הוא אומר. "אחי קיבל כסף כמה פעמים כדי לספר סיפורים שקריים ומשוגעים. אנחנו יודעים שהם הציעו לאנשים כסף בשביל הסיפורים האלה. אז, האם הם שילמו לאינדיבידואלים שסיפרו אותם?", שאל. הוא הוסיף ואמר כי אחד מהגברים שהעידו בתוכנית שלח לו תמונת עירום שלו שנים לאחר המקרה שלכאורה קרה, וחשף מייל מגבר נוסף שהופיע שם, שמעיד על קשר ידידותי בין השניים. על אחיו הוא אמר: "אני מכיר טוב יותר את נהג המונית ששלחתם לאסוף אותי לפה היום מאשר את אחי".

השחקן זוכה האוסקר התייחס גם לרובין רייט, הקולגה שלו מהסדרה ״בית הקלפים״, שנהנתה מההפקר לאחר שפוטר מהסדרה ותפסה את התפקיד הראשי. "אני חושב שעל ידי זה שהיא הרחיקה את עצמה ממני, היא יכלה להתחמק מלענות על הרבה שאלות, ואני מבין את זה. אני מנסה לא להיות שיפוטי ולנסות להבין אנשים, אפילו כשהם עושים משהו שאני לא מבין".

ספייסי אמר בסיום כי למרות המשקעים, הוא רוצה לחזור לשחק בהוליווד, ושהוא מקווה שיבינו כי הוא השתנה בשנים האחרונות: "אני מקווה שתהיה לי הזדמנות להמשיך לספר סיפורים, כי אני מרגיש שבגלל זה אני נמצא על כדור הארץ", הוא אומר. "אם יהיה לי מספיק מזל אני אמצא קולגות שהם מלאי השראה ומתרגשים לעבוד איתי ולשים את כל הסיפור הזה בעבר ולהתאחד על סט צילומים ולדאוג שכולם נהנים ומקבלים את מה שהם צריכים, ואני גם אקח חלק בלוודא שמתנהגים לכולם כראוי. למדתי מהטעויות שלי".

מישאל רוברט - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Bad Boys Ride or Die1בחורים רעים: הכל או כלוםציון גולשים10 / 8.7ציון מבקרים5 / 2.0
The Great Escaper2הבריחה הגדולהציון גולשים10 / 8.6ציון מבקרים5 / 3.0
The Sixth Child3הילד השישיציון גולשים10 / 8.5ציון מבקרים5 / 3.4
Radical4רדיקליציון גולשים10 / 8.4ציון מבקרים5 / 4.3
A Great Friend5סוד החיים הפשוטיםציון גולשים10 / 8.3ציון מבקרים5 / 3.5
Elioאליאו School of Magical Animals 2בית ספר לחיות מדברות Alien Romulusהנוסע השמיני: רומולוס Borderlandsבורדרלנדס
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט