חדשות קולנוע וסרטים

Seret קומיקס: בצל האיומים בחרם - האם התפקיד של שירה האס ישונה?

מדור Seret קומיקס
Seret קומיקס: בצל האיומים בחרם - האם התפקיד של שירה האס ישונה?
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הקומיקס של אוהד שמש: הכוכבת הישראלית נקראה לצילומי השלמה ל "קפטן אמריקה: עולם אמיץ חדש", התקדמות בפיתוח סרט ה"אקס-מן" של היקום הקולנועי של מארוול, "הבנים" תסתיים עם עונה חמישית ואחרונה - בעוד סוויט טות': נער עם קרניים" הגיעה לסיומה בנטפליקס, הבמאי יאן דמאנג' עזב את הפקת "בלייד", מבט ראשון על ג'אנקרלו אספוסיטו ביקום הקולנועי של מארוול, טריילר ל"ונום: הריקוד האחרון" והאם שון לוי יביים את "הנוקמים" החדש?
התקדמות בפיתוח סרט ה"אקס-מן" של היקום הקולנועי של מארוול

התסריטאי מייקל לסלי ("משחקי הרעב: בלדה לנחשים וציפורי שיר") נמצא במגעים עם אולפני מארוול לכתיבת סרט ה"אקס-מן" הראשון מאז שדיסני רכשו את פוקס המאה ה-21 בשנת 2019. לא ידוע דבר נוסף על הסרט, כולל במאי או צוות שחקנים. מארוול ממשיכה להכניס בטפטופים את המוטנטים אל תוך היקום הקולנועי, לאחר שנים בהן דיסני לא יכלה להשתמש בדמויות המוכרות.

במהלך השנים האחרונות, נכללו כמה אזכורים למוטנטים ולאקס-מן, ביניהם אזכור קצר בסדרה "מיס מארוול" ובסרט "הפנתר השחור: וואקנדה לנצח" וגם הופעותיהם של פטריק סטיוארט וקלסי גראמר כצ'ארלס אקסבייר וכביסט בסרטים "דוקטור סטריינג' בממדי הטירוף" ו-"המארוולס". רבים מצפים שהסאגה הבאה ביקום הקולנועי של מארוול תיקרא "סאגת המוטנטים", ותתמקד בצוות האקס-מן. עד אז, המוטנטים חוזרים ובגדול בסרט "דדפול & וולברין" עם רייאן ריינולדס ויו ג'קמן, שצפוי להכיל הופעות אורח רבות של דמויות מוכרות מיקום האקס-מן של פוקס.

"הבנים" תסתיים עם עונה חמישית ואחרונה

לקראת הבכורה של העונה הרביעית של "הבנים", כתב הסדרה, אריק קריפקי, הכריז שהסדרה תסתיים בעונתה החמישית. "העונה החמישית תהיה העונה האחרונה! זו תמיד הייתה התוכנית שלי, פשוט הייתי צריך להישאר זהיר עד שאקבל את האישור הסופי מווט. אני נרגש להביא את הסיפור לשיא אדיר וגורי", כך צייץ ב-X לפני מספר ימים. אמנם הסדרה "הבנים" מגיעה לסיום, אך סדרת הבת "Gen V" תמשיך ככל הנראה לעונות נוספות, בעוד שהעונה השנייה מצטלמת כעת.



הבמאי יאן דמאנג' עזב את הפקת "בלייד"

הסרט "בלייד" של אולפני מארוול, שצפוי לכלול את זוכה פרסי האוסקר מהרשלה עלי, התמודד עם שורה של אתגרי הפקה, כולל עזיבתו של הבמאי השני שלו, יאן דמאנג'. לפי הדיווחים, דמאנג' עזב את הפרויקט "לפני זמן רב, וזה היה ידידותי לחלוטין".

הסרט הוכרז לפני 5 שנים ביולי 2019, כשהבמאי באסים טאריק צפוי לביים אותו, אך ב-2022, האולפנים הודיעו שטאריק כבר לא יביים את הסרט, אך בכל זאת יישאר חלק מההפקה. יאן דמאנג' קיבל את תפקיד הבמאי, רק כדי גם לפרוש, ומשאיר את האולפנים בחיפוש נוסף אחר במאי לסרט. בנוסף לכך, הפקת הסרט התמודדה עם שינויים רבים בתסריט, מאחר ועבר בין כמה כותבים.

מהרשלה עלי עדיין צפוי לגלם את בלייד, ולאחרונה הוא נתן עדכון מעט אופטימי: "אנחנו עובדים על זה. זה הכי טוב שאני יכול להגיד. אני חושב שנחזור לזה די בקרוב". הסרט מתוכנן כעת לצאת לאקרנים ב-7 בנובמבר 2025, אך ככל הנראה יידחה שוב. מעריצים מקווים שהסרט יתגבר על המכשולים הנוכחיים ויציג תוצר שמכבד את ההיסטוריה העשירה של הדמות. "סוויט טות': נער עם קרניים" מגיעה לסיומה בנטפליקס

"סוויט טות': נער עם קרניים", הסדרה הפוסט-אפוקליפטית של נטפליקס, שככל הנראה התפספסה לכם מתחת לרדאר, הגיעה לסיומה עם עונה שלישית ואחרונה שמצליחה לסכם מסע קסום אך אפל בצורה נהדרת. העונה החדשה סוגרת את סיפורו של גאס, חצי ילד, חצי צבי, שמחפש את אמו לאחר שנגיף קטלני דילל את אוכלוסיית בני האדם ואיתו בא דור חדש של ילדים בני כלאיים.

הסדרה מבוססת על הקומיקס של ג'ף למייר, וזכתה לשבחים על הסיפור והדמויות, במיוחד גאס, שאותו מגלם כריסטיאן קונברי. העונה האחרונה חושפת את התעלומות סביב החולי ואת מקורות בני הכלאיים. בזמן שגאס וחבריו יוצאים לאלסקה, הם נתקלים בגילויים שמשנים את העולם שבו הם חיים.



האם שון לוי יביים את "הנוקמים 5"?

הבמאי עטור השבחים שון לוי (בעיקר בזכות עבודתו על כמה מהפרקים הטובים של הסדרה המצליחה "דברים מוזרים" וגם סרטים כמו "פלדה אמיתית", "לשחרר את גאי" וסרטי "לילה מוטרף במוזיאון"), שמתרכז כעת בראיונות לקראת הסרט המצופה ביותר של מארוול, "דדפול & וולברין", נמצא כעת במגעים להוביל את צוות גיבורי העל האייקוני, הנוקמים בהרפתקה הקולנועית הבאה שלהם. למרות שזה עדיין מוקדם ובכלל לא סופי, מקורות מגלים שמארוול ולוי ניהלו דיונים, והאולפן סיפק לו לאחרונה את התסריט האחרון של הסרט.

מארוול הציעה בעבר ללוי את תפקיד הבימוי, אך הוא סירב כי אינו היה זמין. כנשאל במרץ אם ירצה לביים את "הנוקמים 5", לוי היה עסוק בין היתר בעבודה על "דדפול & וולברין" ועל העונה האחרונה והמצופה של "דברים מוזרים". כעת, לאחר שאולפני מארוול דחו את הסרט השישי בסדרת הנוקמים, "מלחמות סודיות", ההזדמנות של לוי לקבל את התפקיד נפתחה מחדש.

הסרט, שמתוכנן להיות החמישי בסדרת סרטי הנוקמים, כלל בהתחלה את השם "שושלת קאנג". עם זאת, לאחר שהאולפנים פיטרו את השחקן ג'ונתן מייג'רס (ששיחק במקור את תפקיד הנבל, אך הואשם בתקיפה בחודש דצמבר האחרון), שם הסרט השתנה ל"הנוקמים 5". מייקל ולדרון, הידוע בעבודתו על "לוקי" ו"דוקטור סטריינג' בממדי הטירוף", כתב את הטיוטות האחרונות של התסריט.

העובדה שמארוול מעוניינים בחזרתו של לוי לסרטים נוספים, מושפעת ככל הנראה מההצלחה הצפויה של "דדפול & וולברין", המתוכנן לצאת בחודש הבא. אך האם באמת מדובר בהתלהבות? או במהלך שיווקי (די מוכר) לקראת הסרט החדש? את זה נגלה ב-25 ביולי, כאשר "דדפול & וולברין" יעלה לבתי הקולנוע.

שירה האס נקראה לצילומי השלמה לקראת הסרט החדש של מארוול

שירה האס, הצפויה לגלם את גיבורת העל הישראלית סברה בסרט החדש של מארוול - "קפטן אמריקה: עולם אמיץ חדש", נקראה לצילומי השלמה באטלנטה. דיווחים אלו מגיעים בצל המלחמה והלחץ האנטי-ציוני על אולפני מארוול, בעוד שהם מתמודדים עם איומים על החרמת הסרט אם לא ימחקו את דמותה של האס מהגרסה הסופית.

האס צפויה לגלם את גיבורת העל הישראלית הראשונה ביקום הקולנועי של מארוול, רות בת-שרף (הידוע גם כסברה) מוטאנטית וסוכנת מוסד, כשעל החליפה שלה יש מגן דוד. לאור המצב (ואולי עוד לפניו), ככל הנראה שלא נראה מגן דוד, ושדמותה של סברה לא תהיה חלק מהמוסד, אלה סוכנת CIA.

השתתפותה של האס בצילומי ההשלמה עלולים להיות לרעתה, כאשר אולפני מארוול יכולים להקטין את תפקידה בסרט, ואף להראות אותו באופן שלילי (אנטי-הירו, נבלית). ככל הנראה מארוול ינסו למחוק כל קשר של הדמות לישראל, כדי להישאר רחוקים ככל האפשר מהקונפליקט המתמשך. "קפטן אמריקה: עולם אמיץ חדש", עובר אינספור צילומי השלמה (ביניהם הוספת דמויות), מה שמעט מדאיג לגבי גורל הסרט ורמת התוצר הסופי.



מבט ראשון על ג'אנקרלו אספוסיטו ביקום הקולנועי של מארוול

לאחר שהודיע שייקח חלק ביקום הקולנועי של מארוול עם תפקיד מסתורי, תמונות מסט הצילומים של "קפטן אמריקה: עולם אמיץ חדש" חושפות מבט ראשון על ג'אנקרלו אספוסיטו (גאס מ"שובר שורות") ביקום הקולנועי של מארוול. ניתן לראות את אספוסיטו בסט הצילומים המחודשים של הסרט, לבוש בתחפושת המלאה של דמותו המסתורית, הכוללת שריון עם נרתיקי סכינים, ואקדח תחוב מתחת לז'קט צבאי.

למרות שהליהוק של אספוסיטו הוא תעלומה גדולה, תמונת הסט לא באמת נותנת הרבה רמזים למי הוא יכול לשחק בסרט הקרוב. מעריצים רבים מאמינים שאספוסיטו ישחק נבל, בהתייחסות לתפקידי העבר של השחקן, אך לא את הנבל הראשי של הסרט, אלא נבל קטן, אבל משמעותי ומוכר בקומיקסים של מארוול.

טריילר ל"ונום: הריקוד האחרון"

סוני שחררה את הטריילר הראשון של "ונום: הריקוד האחרון", שצפוי להיות הסרט האחרון בטרילוגיה, שיסגור את סיפורו של אדי ברוק והאלטר-אגו החייזרי שלו, ונום. הטריילר מתמקד בהרפתקה האחרונה של השניים, כאשר הם מתמודדים עם איום אנושי וחייזרי, אך המעריצים זוכים גם להצצה של אדי ברוק רוכב על סוס ונום, מה שעורר התרגשות רבה בקרב קהל היעד. "ונום: הריקוד האחרון" צפוי לצאת בישראל ב-24 באוקטובר.

אוהד שמש - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Bad Boys Ride or Die1בחורים רעים: הכל או כלוםציון גולשים10 / 8.7ציון מבקרים5 / 2.0
The Great Escaper2הבריחה הגדולהציון גולשים10 / 8.6ציון מבקרים5 / 3.0
The Sixth Child3הילד השישיציון גולשים10 / 8.6ציון מבקרים5 / 3.4
A Great Friend4סוד החיים הפשוטיםציון גולשים10 / 8.4ציון מבקרים5 / 3.5
Hemda5חמדהציון גולשים10 / 8.1ציון מבקרים5 / 3.3
Elioאליאו School of Magical Animals 2בית ספר לחיות מדברות Alien Romulusהנוסע השמיני: רומולוס Borderlandsבורדרלנדס
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט