המתים המהלכים: עונה 6, פרק 10

The Walking Dead Series Review

תמונת כתבישראל גת על "המתים המהלכים: עונה 6, פרק 10":
"פרק רגוע שמעלה חיוך על הפנים"
פוסטר The Walking Dead
משחק אנדרו לינקולן  נורמן רידוס  סטיב יון  לורה כהן  
אימה
ביקורת סדרה להמתים המהלכים: עונה 6, פרק 10 מאת ישראל גת | מבקר טלוויזיה
ציון המבקר
"קליל וכיפי"
דירוג הגולשים
ראית את הסדרה? העבר/י את העכבר ודרג/י!
9.1/10
?
מדד פופולריות
3.5/10
?
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
שני פרקים ברצף של "המתים" שמצליחים להפתיע אותי? האם מדובר בתופעה? אז השבוע היה לנו פרק "פילר", פרק שירד שלוש רמות מבחינת האינטנסיביות והמתח ויחד עם זאת בכלל לא נפל ברמת הכיף שלו. זה היה פרק יחסית קליל, עם לא מעט רגעי הומור ומינימום זומבים. ממש פרק שכל מה שעולה ממנו היא תחושה טובה, פרק "Feel Good". ברור שיש כמה נקודות שאפשר בקלות לנטפק עליהן מכאן אבל כשנהנים מהפרק באופן כללי, החשק לקטר יורד.בכל מקרה, בואו ניגש לעניינים? אנחנו מתחילים עם תמונה פסטורלית. הסדרה עשתה קפיצה קטנה בזמן, אולי כמה שבועות, אבל לרגע היה נדמה לי שמדובר ב Flash forward בסגנון "אבודים". בוקר בבית אמריקאי כפרי, האבא ריק, האמא החורגת (אולי אחות גדולה?) מישון, והבן שתום העין קארל. שגרת בוקר קטנה, התבדחויות על משחת שיניים. במבט ראשון זה נראה כאילו היוצרים דילגו באלגנטיות על הסצינה המתבקשת שעוד תגיע בסוף הפרק הזה והפכו את מישון וריק לזוג (רישון, בפי המעריצים), אבל החלקת הכיפים ביניהם שוללת את המסקנה הזו, בינתיים כאמור.
עיקר הפרק למעשה מתאר שלושה מסעות מקבילים. קארל ואיניד ביער, בסוף הטיול הקטן שלהם נתקלים בזומבי שקארל מסרב להרוג. באותם רגעים תפסתי את הראש ולא הבנתי אם קארל איבד את השכל יחד עם העין. לקראת הסוף הבנתי את המניעים שלו, גם אם הנקודה הספציפית עם הזומבי הספציפי הזה, שבסוף מתברר שהוא דיאנה, הייתה אחת מהנקודות התמוהות בעיניי בפרק הזה מבחינת לוגית. המסע השני הוא של ספנסר. מישון מצטרפת כדי להשגיח עליו, ובסוף אנחנו מבינים שהוא יצא ליער כדי למצוא את דיאנה הזומבית, להרוג אותה ולקבור אותה. המשימה הושלמה.המסע המרכזי של הפרק הוא זה של ריק ודאריל. כמובן שהם מוצאים משאית עמוסה במזון ואספקה רק כדי לראות אותה שוקעת באופן מרהיב לתחתית אגם. כאילו שמשהו כל כך טוב יקרה לניצולים שלנו וייגמר טוב. מישהו צריך לספר לריק שחוק הממוצעים לא עובד באפוקליפסה.
אבל העיקר הוא ישו! כן, כן, בחור שנתקל בריק ודאריל, קורא לעצמו ישו, מעצבן ברמות על והתגובה האוטומטית שלי כלפיו היתה רצון להרוג אותו מיידית. מצד שני הבחור שורד לבד את סוף העולם, לא חמוש ומצליח בכל זאת לעשות לא מעט צרות לשני הבד-אסים הכי בד-אסים שיש, שלא להזכיר את כל החורים שהוא גורם לנו בהגיון של העולם, אז אולי יש לו את הפוטנציאל להיות אחת הדמויות המוזרות והמגניבות של הסדרה.סצינת הסיום הבלתי נמנעת היא המזמוזים של הבוקר שאחרי בין ריק ומישון. צפוי אבל בהחלט יכולתי לחיות בלי לראות אותה במפורש. התמונה האחרונה של ישו נכנס בבוקר להעיר אותם כאילו כלום: "אנחנו צריכים לדבר"? הייתה קלאסית. נגמר עם חיוך.
המתים המהלכים 6 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסדרה? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: עמיגיל: 3614/02/2016 14:12:38
9/10אייקון ציון
מסכים עם כל מילה. איפושהו, רמת הציפייה לחצי השני של העונה היא הכי נמוכה מכל העונות עד כה. המוות כביכול של גלן היה אחזרי ומדכא , אבל החזרה שלו לחיים איפושהו הייתה מדכאת יותר כי היא ביטלה את סערת הרגשות והחזירה אותנו לשגרה, והשגרה מתחילה להמאס
קישורים
חץ המתים המהלכים 6 (עמוד סדרה)
ביקורות נוספות של סדרות אימה
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט